Deel 2: eerste dagen en week. - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu Deel 2: eerste dagen en week. - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu

Deel 2: eerste dagen en week.

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley

31 Mei 2016 | Luxemburg, Nommern

Ik heb kennis moeten maken met José die de bakker en de winkel doet op de camping, zij heeft mij dingen bijgebracht over wat zij daar allemaal qua werkzaamheden verricht, want het was voor mij al duidelijk dat ik in mijn stageperiode soms de bakker in mijn eentje moest runnen, en dus ook de winkel. Met de winkel bedoel ik dus een soort van kleine supermarkt.

Ik heb geleerd dat de meeste broodjes zoals pistoletjes 20 minuten in de oven moeten, en de grote bauernbroden 25 minuten. Vroeg opstaan hoort er ook bij, bij een drukke werkdag om half 6 opstaan, op rustige dagen half 8 beginnen, maar ik ben wel vroeg klaar, dat is wel weer fijn. Ik mag dan tot 12 uur sochtends werken en ben dan de hele dag vrij.

Ik moet van 10 tot 12 vakken vullen, en alles nakijken op datum.
Zo kom ik mijn dagen een beetje door tijdens de werkdagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 14 Juni 2016
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 1637

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: