Deel 1: een lange rijs - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu Deel 1: een lange rijs - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu

Deel 1: een lange rijs

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley

16 Juni 2016 | Luxemburg, Nommern

Ik ben samen met mijn ouders vertrokken, 3 uur gereisd om bij mijn stage bedrijf aan te komen in Luxemburg. Eenmaal hier vond ik het landschap echt prachtig, heel veel bergen en natuur, luxemburg is een en al natuur en mooie landschappen. Het bedrijf waar ik stage in ga lopen ligt in een soort dal tussen de bergen, dus je kan gewoon direct naar boven lopen en de bergen op. Heb al contact gehad met Richard, een van de eigenaren van de Camping waar ik stage loop, en Eline die over de stagaires gaat in de camping. We hebben afgesproken wie wat gaat doen.

Daar kwam uit dat ik de bakker mag gaan doen, dus vroege dagen van 07:30 tot 12:00 en van 15:00 tot 18:00. hier heb ik een middagpauze van 3 uur. Ik hoop dat dit mij een ervaring rijker maakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 14 Juni 2016
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 1638

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: