Deel 3: Lange dagen - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu Deel 3: Lange dagen - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu

Deel 3: Lange dagen

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley

06 Juni 2016 | Luxemburg, Nommern

De dagen worden nu wel heel lang omdat het op dit moment vrij rustig is, op het moment dat het rustig is heb je weinig werk, en dus weinig te doen en de tijd gaat dan niet bepaald snel.

Ik zit met 4/5 andere studenten op een kamer, en omdat het zo rustig is zit ik vaak op de kamer met de anderen, en gaat dit soms vervelen en irriteren, ik irriteer me soms nogal aan mn medestudenten nadat ik heb aangegeven iets niet leuk te vinden en het nog steeds word gedaan.

Gelukkig komt alles altijd wel weer goed, hier en daar krijg ik klusjes, dan mogen we planten en het gras gaan opruimen die net gemaaid zijn, een verschrikkelijke bezigheid maar het moet toch gebeuren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 14 Juni 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 1641

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: