Deel 4: Bediening - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu Deel 4: Bediening - Reisverslag uit Nommern, Luxemburg van Wesley Cardoso - WaarBenJij.nu

Deel 4: Bediening

Door: Wesley

Blijf op de hoogte en volg Wesley

11 Juni 2016 | Luxemburg, Nommern

Ik heb een dag mogen meedraaien bij de bar, dit was voor mij een nieuwe ervaring, mogen bedienen. We hadden zo'n 130 gasten te verwerken die hier waren voor een personeelsfeest van een ander bedrijf. We zijn ook lang bezig geweest met de opbouw, tafels, stoelen, drankjes, etc.

Continu lopen met een dienblad, met wel tot 10 glazen en borden erop, en niks mogen laten vallen. Voor een eerste keer ging alles wel erg goed, ik heb weinig laten vallen, maar hield vaak het dienbord met 2 handen vast.

Tussendoor glazen snel omspoelen voor gebruik en het drinken bijvullen voor de gasten. Ik heb 10 uur achter elkaar gewerkt en aan het einde merk je dat wel, veel last van je benen, maar dan weet je dat je wel een geslaagde werkdag achter de rug hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 14 Juni 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 1632

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 01 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: